PLANOWANY TERMIN NABORU NA DOTACJE I WSPARCIE POMOSTOWE

09.09.2020

Informujemy, iż termin naboru wniosków o przyznanie wsparcia finansowego na podjęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie wsparcia pomostowego dla Uczestników projektu „Kierunek –> BIZNES” planowany jest  na 16 – 30.09.2020 r.

Zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją niezbędną do wnioskowania o wsparcie:

 

WSPARCIE FINANSOWE NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ:

Wniosek o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej (Załącznik nr 1)

Biznesplan (Załącznik nr 3)

Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 4)

lub

Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis (Załącznik nr 5)

Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 6)

Oświadczenie o nie korzystaniu równolegle z innych środków publicznych (Załącznik nr 7)

 

Co do zasady, działalność gospodarcza powinna zostać zarejestrowana po uzyskaniu decyzji o przyznaniu środków finansowych oraz po odbyciu zadeklarowanych szkoleń, jednakże w uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość rejestracji działalności gospodarczej przed złożeniem Wniosku o udzielenie wsparcia finansowego na wyłączne ryzyko Uczestnika projektu.

 

W takiej sytuacji Uczestnik zobowiązany jest dołączyć do wymienionych powyżej dokumentów dodatkowo:

- Wpis do CEIDG/KRS

- Kopię nadania numeru REGON Uczestnikowi projektu

- Kopię aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS


WSPARCIE POMOSTOWE:

Wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego (Załącznik nr 2)

Biznesplan (Załącznik nr 3)

Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 4)

lub

Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis (Załącznik nr 5)

Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 6)

Oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z innych środków publicznych (Załącznik nr 7)

Wpis do CEIDG/KRS (jeżeli dotyczy)

Kopię nadania numeru REGON Uczestnikowi projektu (jeżeli dotyczy)

Kopię aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (jeżeli dotyczy)

 

W przypadku, gdy powyższe załączniki zostały przedłożone przez Uczestnika projektu na etapie wnioskowania o przyznanie środków finansowych na podjęcie działalności gospodarczej, nie ma obowiązku składania ich ponownie. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy na skutek zaistniałych zmian konieczne jest dokonanie przez Uczestnika projektu aktualizacji złożonych załączników.










Wykorzystujemy „ciasteczka” (cookies) w celu prawidłowego funkcjonowania serwisu. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu. Możecie Państwo wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Państwa urządzenia.